
Kedvezményezett neve: Wellamarin Kereskedelmi és Vendéglátóipari Kft.
Fejlesztés tárgya: A munkavállalók és vállalatok alkalmazkodóképességének és termelékenységének javítása a munkaerő fejlesztésén keresztül történő támogatásáról
Támogatási összeg: 14.442.000
Támogatás intenzitása: 60%
Projekt várható befejezési dátuma: 2025.05.27.
Projekt azonosító száma: SO/FFO/249/2025
A projektek keretében megvalósuló képzések bemutatása:
Vendégkommunikáció és értékesítés
A képzés célja:
A képzés célja, hogy a résztvevők számára olyan készségeket és ismereteket nyújtson, amelyek segítségével hatékonyabbá és sikeresebbé válhatnak a vendégekkel folytatott kommunikációban, miközben eredményesen növelhetik az értékesítést. Továbbá megismerjék a modernkori értékesítés típusait, a különböző ügyféltípusokat és a velük való bánásmód legoptimálisabb technikáit, az értékesítés folyamatát. A tréning középpontjában a vendégközpontú megközelítés, a professzionális kapcsolatteremtés és az ügyfélélmény javítása áll.
Tartalma:
• Hatékony verbális és nonverbális kommunikáció elsajátítása
• A vendégek igényeinek felismerése és ezekre való érzékeny reagálás
• Konfliktuskezelés és a panaszok professzionális kezelése.
• Az értékesítés alapfogalmai és a definíciók tisztázása: kommunikáció, befolyásolás, értékesítés, tárgyalás
• Az ügyfélközpontú értékesítés alapjai, folyamata és az értékesítéshez szükséges egészséges attitűd
• Neuromarketing alapok: a limbikus rendszer szenvedésközpontjának enyhítése
• A befolyásolás alapvető fogalmainak megismerése
• Miért és hogyan kell lefordítani a szolgáltatás tulajdonságait az előnyök nyelvére?
• Up-selling és cross-selling technikák megértése és gyakorlása
• Ajánlások megfogalmazása úgy, hogy az az ügyfél számára vonzó legyen
• Az érzelmi és racionális motivációk felismerése és kezelése
• Ügyfélélmény maximalizálása
• A vendégek elégedettségének növelése a pozitív élményeken keresztül
• Személyre szabott szolgáltatások ajánlása
• A vendégekkel való hosszú távú kapcsolat kiépítése
• Bizalomépítés és márkaképviselet
• A vállalati értékek és arculat hiteles képviselete
• A vendégek lojalitásának megszerzése és fenntartása
Időgazdálkodás
A képzés célja:
A képzés során a résztvevőket szakemberünk ellátja tanácsokkal saját idejüket illetően. Fontos, hogy a résztvevők tudjanak időt szakítani magukra is, hiszen így tudják energiatartalékaikat felfrissíteni. Az időgazdálkodás foglalkozás lényege, hogy a résztvevőt különféle kímélő üzemmódokra tanítsuk meg. A képzés során lehetőség van konkrét időre vonatkozó tervek megbeszélésére is.
Tartalma:
• Időgazdálkodás alapvetései:
• Időgazdálkodási tervek készítésének elméleti háttere
• Időgazdálkodási tervek készítésének gyakorlati elemei
• Időgazdálkodási tervek a gyakorlatban:
• A rendelkezésre álló idő felmérése
• Időgazdálkodási trükkök
• Időgazdálkodást segítő modern eszközök:
• Időgazdálkodást segítő app-ok és weboldalak
• Alapvető időmenedzsment eszközök
Vezetői tréning
A képzés célja:
A résztvevők ismerjék meg az interperszonális kommunikáció alapjait, a különböző vezetési stílusokat, képessé váljanak ezek adekvát használatára, hatékony vezetői kommunikáció elsajátítására, vezetőbeosztott, vezető-ügyfél közti kommunikáció minőségének fejlesztése, konfliktuskezelési stratégiájuk elemzésére, hatékony idő- és energiagazdálkodás elsajátítása.
Tartalma:
• Különböző személyiségtípusok megismerése és e tudás működtetése emberismeretben
• Vezetési stílusok
• Hatékony kommunikáció
• Információszerzésre és megosztásra irányuló viselkedés
• A delegálás fogalma és a motivációban való alkalmazása
• Konfliktuskezelési stratégiák áttekintése
• A konfliktuskezelés lépései és technikája
• Megfelelő motivációs technikák a vezetésben
• Egyéni teljesítmények értékelése coaching szemlélettel
• Időfelhasználás hatékonysága
• Prioritások fogalma
• Időgazdálkodás és akciómenedzsment stratégiák
IKT EXCEL Középhaladó
A képzés célja:
A képzés célja a résztvevők továbbképzése az Excel magasabb szintű alkalmazásáról. További cél, hogy a résztvevők elsajátítsák az Excelben lévő bonyolultabb függvények használatát, a diagramok elkészítését, adatbázisok kezelését.
Tartalma:
• Alkalmazott verziók bemutatása
• Program felépítése
• Alapfogalmak, alapvető műveletek
• Adattípusok, adatbevitel – tippek és trükkök
• Formátumbeállítások
• Munkafüzetek megjelenítésére vonatkozó hasznos ismeretek
• Alapvető számítási műveletek, cellahivatkozások
• Függvények meghatározása
• Logikai képletek, hibaértékek kezelése
• Leggyakrabban használt függvények
• Idő- és szövegfüggvények, matematikai függvények, pénzügyi függvények
• Listák gyakorlati kezelése (rendezés, szűrés, formázás)
• Legördülő választólista készítése
• Függvények meghatározása és saját függvények
• Feltételes formázás
• Adatérvényesítés, az adatok szűrése
• A munkafüzet és a munkalap védelme
• Nyomtatás és körlevél
• Ritkábban használt függvények
• Az index függvény, az Fkeres függvény, a Vkeres függvény
• Munka a szöveges függvényekkel
• Adatbázisok, Adatok beolvasása, adateszközök
• Adatok grafikus megjelenítése, Adatok tagolása
• Diagram létrehozása
SPA személyzet kompetencia fejlesztése
A képzés célja:
A képzési program célja, hogy a fürdő- és wellnessközpontokban dolgozó munkatársak olyan speciális készségeket és ismereteket szerezzenek, amelyekkel magas színvonalon tudják kiszolgálni a vendégeket, hozzájárulva az ügyfélélmény javításához, a vállalat eredményességéhez és a szakmai fejlődésükhöz.
Tartalma:
• SPA alapismeretek
• SPA személyzet szakmai protokollja
• Vendégkommunikáció és kapcsolatteremtés
• Értékesítési technikák az SPA-ban
• Ügyfélélmény maximalizálása
• Stresszkezelés és önmenedzsment
• SPA marketing és trendek
Mixer-Barista-Pincér etikett
A képzés célja:
A képzési program célja, hogy a résztvevők megszerezzék a koktélkészítés és bármixeri szakma alapvető és haladó ismereteit, fejlesszék technikai készségeiket, és elsajátítsák a professzionális italkészítés, valamint a vendégélmény maximalizálásának fortélyait. Továbbá célja, hogy a résztvevők elsajátítsák a professzionális kávékészítés elméleti és gyakorlati alapjait, megismerjék a különböző kávéitalok készítési technikáit, valamint képessé váljanak a magas színvonalú kiszolgálásra. A képzési program célja, hogy a résztvevők elsajátítsák a professzionális felszolgálás alapelveit, az udvarias és hatékony vendégkezelési technikákat, valamint a vendéglátás során elvárt viselkedési normákat és etikettet. A képzés arra törekszik, hogy növelje a pincérek szakmai magabiztosságát, kommunikációs készségeit és képességüket a kiváló vendégélmény megteremtésére.
Tartalma:
• Koktélkészítés és bármixeri ismeretek fejlesztése
• Bártechnológiai alapismeretek
• Értékesítési készségek fejlesztése
• Vendégkommunikáció és kapcsolatépítés
• Italtrendek és innovációk megismerése
• Szakmai protokoll és higiénia
• Kávé alapismeretek és technikai tudás megszerzése
• Kávéital-készítési technikák elsajátítása
• Minőségi kiszolgálás és vendégélmény növelése
• Fenntarthatóság és tudatosság a barista szakmában
• Esztétika és kreativitás fejlesztése
• A pincér szakmai etikettjének elsajátítása
• Felszolgálási szabályok és technikák megismerése
• Problémamegoldás és konfliktuskezelés
• Szakmai megjelenés
• Csapatmunka és együttműködés
Gasztrotrendek a büféasztalon-Főételek és Pizza
A képzés célja:
A képzési program célja, hogy a résztvevők megismerjék a legújabb gasztronómiai trendeket és a büféasztalos étkezési formákhoz kapcsolódó főételek és pizzák készítési, tálalási és prezentálási technikáit. A képzés során a résztvevők elsajátítják, hogyan lehet kreatívan és innovatívan ötvözni a hagyományos és modern étkezési stílusokat, hogy a büféasztalon tálalt főételek és pizzák mind ízükben, mind megjelenésükben kiemelkedjenek.
Tartalma:
• A gasztrotrendek megismerése
• Főételek tálalásának és prezentációjának fejlesztése
• Fenntarthatóság és helyi alapanyagok használata
• Különböző étkezési igények figyelembevétele
• A büféasztal operatív és logisztikai szempontjai
• A legújabb pizzatrendek megismerése
• Kreatív pizzakészítés és feltétkombinációk
• Pizzák tálalása és prezentálása büféasztalon
• Fenntarthatóság és étkezési igények figyelembevétele
• Pizzák kiegészítői és szószok
• A büféasztal logisztikai megvalósítása
Gasztrotrendek a büféasztalon-Desszertek
A képzés célja:
A képzési program célja, hogy a résztvevők megismerkedjenek a legújabb desszertgasztronómiai trendekkel, és elsajátítsák a desszertek készítésének, tálalásának és prezentálásának modern technikáit. A képzés során a résztvevők olyan kreatív és ínycsiklandó desszerteket tanulnak meg készíteni, amelyek nemcsak ízükben, hanem megjelenésükben is kiemelkednek, figyelembe véve az aktuális gasztrotrendeket, étkezési igényeket és a fenntarthatóság szempontjait.
Tartalma:
• A legújabb desszerttrendek megismerése
• Desszertek készítése a legújabb gasztronómiai elvek szerint
• A desszertek kreatív tálalása és prezentálása
• Fenntarthatóság és étkezési igények figyelembevétele
• A desszertek kombinálása más étkezési elemekkel
• A büféasztal logisztikai és operatív szempontjai
Ágyazási és törölközőhajtogatási technikák
A képzés célja:
A képzési program célja, hogy a tanfolyam résztvevői elsajátítsák azokat az ismereteket, kompetenciákat, melyek birtokában képesek a HousekeepingStewarding tevékenységi körébe tartozó feladatokat magas színvonalon ellátni.
Tartalma:
• A szállodai textíliák fajtái, összetételük fontossága, használtuk területei
• Mosás, tisztítás módszertana
• Cseréjük, felhasználásuk területei
• Összetételük csoportosítása az alapanyagra jellemző tulajdonságok szerint:
• Színek-formák-alapanyagok összhangja
• Klasszikus stílus
• Újdonságok
• Költség hatékonyság és szakszerűség összefüggése
• Egységes arculat és egyediség összefüggése
• Tapintás és látvány összefüggése
• A minőség és a kényelem elsőbbsége
• A szálloda típusához legjobban megfelelő tisztítószer család kiválasztásának elvei
• Szobai bekészítés hatékonysága és minősége
• Mit mivel?
• Felületek, mennyiségek, tisztító szerek
• Takarító kocsi fajtái és eszközei
• Piktogramok ismerete
Egészségfejlesztő tréning
A képzés célja:
A képzési program célja, hogy a résztvevők tudatosan javítsák saját egészségi állapotukat, életmódjukat és mindennapi szokásaikat. A tréning során a résztvevők megismerkednek az egészséges életmód alapelveivel, olyan gyakorlati eszközöket és technikákat tanulnak, amelyek segítségével jobb mentális és fizikai állapotot érhetnek el, miközben fenntarthatják ezeket hosszú távon.
Tartalma:
• Az egészséges életmód alapjainak megismertetése
• A testi és lelki egészség összefüggéseinek megértése
• A helyes táplálkozás elvei
• A rendszeres mozgás és sport szerepe
• Stresszkezelési technikák és mentális egészség